عوامل فراری شدن کاربران سایت – بخش ششم
نوشته شده توسط : bamana

اگر خاطرتان باشد در عوامل فراری شدن کاربران سایت – بخش چهارم در رابطه با محتوای منسوخ صحبت شد. در ادامه بخش چهارم طراحی های منسوخ را صحبت خواهیم کرد. نباید هیچ گاه این تفکر را داشته باشید که کاربران شما فقط دستکاپ ها هستند(کامپیوترها). در دنیای امروزی که دستگاه های هوشمندی بسیار بیشتر از هرچیز دیگری در دسترس کاربران است نمی توان این ریسک را متحمل شد و قید آن را زد!

حالت واکنشگرا یا ریسپانسیو چیست؟ به حالتی در طراحی سایت گفته می شود که در دستگاه های هوشمند ظاهر یکنواخت کامپیوتر را ندارد و چارچوب بندی سایت متناسب با اندازه دستگاه های هوشمندی است.

تنها راهکاری برای شما در این موضوع وجود دارد، ریسپانسیو کردن قالب وبسایت شماست و به غیر از آن هیچ راه فراری نخواهید داشت. در حالت ریسپانسیو در صورتی که وب سایت شما سایدبار داشته باشد، سایدبارها در انتهای المان های محتوا قبل از فوتر قرار میگیرند.

 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: آموزش طراحی سایت , تحلیل رفتار کاربران سایت , ریسپانسیو , سئو در کرج , طراحی سایت , طراحی سایت در کرج , عوامل فراری شدن کاربران سایت , عوامل فراری شدن کاربران سایت – بخش ششم , واکنشگرا , کاربران سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: